straight up and down

igår spenderade jag kvällen med madde, emy och sofie i hennes lilla etta, som var på god väg att bli ihopackad i flyttlådor, finingarna flyttar ju till stockholm nästa vecka! så går det när man ska göra praktikkarriär på SR. tur att emy är på lite mer hanterbart avstånd på GT i göteborg, kommer sakna dom! vi gjorde som vi brukar göra - satt i soffan, drack massa rödvin, skrattade, grät och lyssnade på musik. missing missing missing.

var hemma mitt i natten, och blev bara lite förföljd av ÄCKLIG kille från bussen som försökte övertyga mig om att vi kände varandra. läskigaste var att jag verkligen fattade att han inte egentligen skulle hoppa av vid min hållplats utan bara gick av, väntade in mig och sedan följde efter och försökte ta tag i mig och prata. sprang hela vägen hem desperat ringandes olivia. FY! ibland är jag lite tacksam över sommaren i paris då man lärde sig att hantera sånt här. se arg ut och högt och bestämt förklara att vi har absolut under INGA omständigheter känner varandra,  och lite se ut som att man skulle kunna go kickass på honom. glad att jag hade på mig mina dr. martens. hemma safe and sound i alla fall.

idag ska jag ta tag i mitt liv. fast nääääää! idag ska jag göra absolut precis det jag har lust med. klockan är halv elva och jag har inte rört mig ur sängen trots att jag vaknade åtta. skolan är klar för den här veckan och magasinet är nästan klart. och jag är klar med min del så nu ska jag bara njuuuuuta.  kanske bara vara lite duktig och duscha och diska. sedan ner på stan för sushilunch med pojkvän. happy happy!


just det. upplevde musikalisk identitetskris tidigt imorses och gjorde därför snabbt som attan en ny lista på spotify.
The Black Keys – Lonely Boy
Delilah – Go

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0