Bryggan och brudar

Igårkväll spenderades en regnig tisdagskväll på bryggan i ulricehamn med fina tjejor och god mat. Tisdagarna där går även under namnet rosétisdagar eftersom ett glas då bara kostar ynka 29 spänn. Lukrativ liten affärsidé. Vi hade lyckats samla ihop oss hela tio stycken, nästan hela gänget! Gött att kunna göra det en helt vanlig tisdag. Blev dock lite besviken på maten som kunde vart aningens bättre med tanke på priset och det lilla utbudet. Men blev dock mer besviken på mig själv som efter ett tag kände att jag började säcka ihop av trötthet efter att ha varit uppe sen strax före fem på morgonen. Börjar tycka det är lite tråkigt nu att konstant missa ALLT som händer på kvällarna för att man måste gå och lägga sig pensionärstidigt. Eller nja, allt som oftast struntar jag ju i det och är uppe och ute ändå men det resulterar ju i zoombiewalk till jobbet morgonen därpå. Har dessutom helt idiotiskt nog påbörjat min nyttighetsperiod så dricker varken kaffe eller äter något sött, vilket gör att jag inte ens kan få en liten socker/koffeinkick. Bra planering. Det är därför jag ibland säger helt ogenomtänkta saker till cirkus 40 000 pers på radion. Som när jag börjare prata om korviga korvar igår. Bara så ni vet. //A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0