Morgon

Vi gillar färgglada tår i den här sängen. Fast jag gör nog det lite mer eftersom mina är med mening. Stackars blåa fotbollstår som sitter på andreas. Hursomhaver; god morgon! Äntligen går det att blogga från mobilen igen så lovar att jag ska sköta mig lite bättre nu i fortsättningen med inlägg. Ligger i sängen och orkar inte gå upp. Igår blev det mycket daquiris, fint sällskap -ÄNTLIGEN kom syster på plats igen så igår hade jag alla mina favvosar på plats, både syster, Olivia och Andreas. Plus andra finingar- så ska det vara! Sedan wisers eller om det var popohoj på viva, svårt att hålla reda på när de öppnar dörrarna mellan. Mycket folk var det i alla fall. Det märks att xoy har stängt under sommaren. Efter fler öl och förvirring i folkmassan, insikt om att man inte är 19 längre, borttappning av syster och ett läppglans, blev det till slut rask promenad till tellus och så delade vi på en kebabrulle och sedan en "vi kan väl ta en taxi på icakortet älskling?"-taxi hem. Bra han är min man. Alltid lösningar som jag vill höra. Så nu är frågan om man ska gå upp och görs lite frukost eller bara somna om. Känns som somna om. //A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0