TGIF

 
idag var det utesänding hela förmiddagen från fänneslunda visfestival! very snygg kyrkoruin i bakgrunden. från 1100-talet minnsan och under ligger elfsborgs första länsherre begravd. där var historialektionen slut i promise! jag åkte ut superdupertidigt alldels själv och riggade i ordning bilen, jag säger bilen men det är en buss. en stor jäkla radiobuss med en antenn värd 80 000 som jag alltid är lika rädd att paja, ingen backspegel och ungefär lika smidig att köra som ett mindre hus. men det är kul! sedan satt jag där och sände innan resten av gänget kom ut.
 
 
köra köra lilla bussen
 
 
efteråt stapplade jag hem alldels vindögd av trötthet, vi åkte och hämtade smaskig sushi från futomaki och sedan var det äntligen helg!
 
och nu är det fredagsmys för hela slanten. sitter i soffan och hör regnet vräka ner utanför. tänt massa yankee candles och inväntar middagsmaten och film!
 
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0