veckan

 
sushibuffé på eest med fina tjejerna på jobbet. åt och åt och åt lite till. sen fick jag håll på vägen tillbaka till jobbet. på den nivån var det.
 
 
åker småsvängar i lilla fiaten
 
 
och väljer ut böcker som passar att läsas på en grekisk ö. om exakt en vecka ligger vi på santorinis stränder och bara schteeeeeker! längtar så jag kan dö lite grann.
 
 
lägger mina sista slantar på svindyra hårprodukter. VÄRT. nu får jag sälja en njure om jag ska ha råd med nåt mer. alternativt hyra ut min livmoder till ett trevligt gay-par.
 
 
 
fin pojkvän som spontanköper hallonad till mig!
 
 
sedan blev det fredag och det firar man med bubbel!
 
 
gottigt. aqua de valencia- en av favvodrinkarna!
 
 
och är det helg så äter man helgfrukost. massa frukt och bär!
 
 
spenderade lördagseftermiddagen åt att vara med på den här godingens dop! alltså inte andreas utan freds!
 

mysigt!
 
idag är det söndag och börjar långsamt semesterflumma bort. bara en jobbvecka kvar! HURRA! idag ska vi bara ta det lugnt och fint. kanske blir en sväng till stan och tvinga andreas vara bikini-smakråd. vi får se. så himla fint att ha hela resan framför sig på nåt sätt. packa lite smått, köpa bikini och börja längta till varma sommarnätter.
 
//A
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0