a fact of life: after monday and tuesday even the calender says w t f...

 
 
gud. kan helgen komma snabbt tack. att gå till jobbet i måndags var ungefär som att gå in i en betongvägg och ungefär så har det fortsatt resten av veckan. vill ha helg, vill ha ledigt och vill framförallt ha sommarlov. skulle blivit lärare som andreas som ligger kvar och snarkar varje morgon jag går upp tidigt, tidigt. fast det är klart. så hade inte han kunnat strosa runt här hemma alldeles själv och fixa och trixa. ganska fint att ha en duktig hemmaman. idag låg alla mina nytvättade kläder i små ordentligt vikta högar på sängen när jag kom hem. sorterat efter användningsområde, gymkläder här, tröjor där och alla strumpor prydligt ihopmatchade. let me tell you- jag har nog aldrig haft så matchade strumpor i hela mitt liv! fint skareva!
 
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0