another round



morsning korsning! nu är det torsdag och bara två dagar till helg! finfint. idag, som alla andra dagar- kavaj på. vet inte hur jag hade överlevt utan detta mirakelplagg.



mitt jobb är så konstigt. så konstigt och så bra. vet ju aldrig vad jag kommer göra när jag kommer på morgonen. det kan vara allt mellan kommunfullmäktige, skolprotester, modejobb eller djurnyheter. som den här gången;  idag åkte jag till hallandsgränsen och var med när man ringmärkte pilgrimsfalkar. fick jobba över ett tag men det var det lätt värt! nu har jag sett två livs levande pilgrimsfalkar!



hemma nu och har lagat till lite chililax med cashewnötter och limesås. mums. men lite tajt i köket nuförtiden, andreas avslutningspresenter från hans elever tar över hela bordet.  men jag klagar ICKE för jag tror att jag ser ett par biobiljetter där nånstans. inte helt fel att vara tillsammans med en lärare ändå.


nu är det soffhäng. och börja tagga inför helgen. längtar!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0