fake it 'til you make it



var på håret idag att komma i tid till jobbet. så trött. jävla grannjävel är uppe på nätterna och är högljudd dessutom. vid halv tre började han prata i telefon/lyssna på ljudbok/ha en entimmasmonolog med sig själv. och han blev aldrig tyst! blev så frustrerad så jag vill grina samtidigt som jag låg och kollade på klockan och visste att jag skulle upp klockan fem.men behöver liksom de där timmarna sömn. fick hursomhaver halvspringa till jobbet. tur att jag fick med mig kaffet.



trötta sömnbrist svullna ögon och sex timmars direktsändning. och lite fina döskallar från LA. klockan står på kvart i sex. lite lagom morgontid att göra radio på. men det är bara att shapa up, slå sig lite på kinderna och sedan köra! går faktiskt rätt så bra hittills. så länge jag får gå hem och sova en halvtimma när jag slutat.

behövs väl inte säga att jag just nu ligger och har vaknat från en powernap hemma. gick raka vägen hem halv tre och la mig i sängen. hoppas på att piggna till om ett tag! hade ju planer på att grilla men efter alla regnskurar får vi se vad som händer på den fronten. trevligt att vara ledig imorgon! ska fundera ut nåt roligt att göra.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0