Fringed

Häpp Häpp blogga! Idag är det fransjacka på. Extremt dåligt klädval insåg jag så fort jag kommit till jobbet och insåg att jag idag ska ut och sända live från guttasjön där räddningstjänst har övningsdag. Slänga sig ner i rökfyllda rum, rädda dockor ur bilar osv, allt passar att göra i min nya dyra ömtåliga jacka. Jajjemänsan. Men nej, mitt Oh så aktiva jobb ska inte få bestämma vad jag ska ha på mig. Fransar it is. Efter jobbet blir det en fika på viskan med Bella! Hon har precis gjort sitt livs bästa inköp- iPhone, så idag ska vi ha app-skola över en kaffe. Längtar redan. Min kropp är öm från igår och vill helst av allt sätta sig ner i en mjuk cafésoffa och bli matad med en latte och nåt chokladigt. INTE känner den sig i form för att testa på räddningtjänst inte. Men det ska den ändå! Lite spännande ska det bli faktiskt. Och så får ju stackars kroppen vila upp sig i eftermiddag. Och ikväll blir det myskväll med världens finaste Andy-pandy. Känns som en bra dag.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0