hf med häst!

om gårdagen var en halvkass jobbdag har den här dagen absolut vägt upp för den. idag började jag jobba på morgonprogrammet! så nu är det prat i studion som gäller från 06-12 varje dag! nästan iaf. ska vara lite på nyheterna i sommar men mest program. glömde bort hur mycket jag saknat det. att aldrig veta riktigt vad som kommer hända och att alltid vara i sändning är ganska ballt. man sitter liksom alltid på alerten. idag kom jag till jobbet och en timma senare blev jag utkastad igen med en mic och ett par lurare för att vinka in en hel hop med distansryttare som var på väg till skövde. så då blev det liveintervju med både hästar och ryttare utanför radion. passade såklart på att klappa lite på hästarna, så fina så!



fick en ny kompis. så mysigt!

på tal om annat som är mysigt är det väldigt skönt att vara hemma och att det är fredag! ska ha myskväll med lite hemmakvällgodis och några true bloodavsnitt med min sjuka lilla bästis som har fått flusan. kanske inte ska sitta för nära henne egentligen. sicken TUR att det inte finns nån soffa att trängas i än då. två fåtöljer på lagom avstånd är ju helt perfekt. ingen sarkasm här inte.. det blir bra fredagsmys hursomhaver. sedan sen finfredagsmiddag med andreas när han kommer hem från matchen. är iofs fortfarande mätt från lunchen. det blev ute-lunch på stan för att fira av erika som jobbade sin sista dag idag. och såklart tårta på eftermiddagen. känns som att det blir en runda på kransmossen snart för att kompensera lite.

nu; FREDAG!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0