one day at a time



börjar vänja mig vid tidiga mornar nu. särskilt när man har lyxmackor med brieost och salami till frukost. namnamnam.



laddade på jobbet för att livesända från modekollot som fashionwork håller här i stan i veckan. gick finfint, lite ballt att se hur det ser ut uppe i ginas nya huvudkontor. trés chic indeed.



sedan hem med finfina älsklingen som haft avslutning med sin klass och från och med nu har sommarlov till augusti. behöver ej påpekas att jag är avundsjuk till döden.



till sist; fortsatte med min reportageserie om utomhusträning! den här gången var det friskis och svettis i stadsparken. så med bandaren i hand studsade jag runt och intervjuade folk. lite weird, lite kul.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0