so chaud



nyduschad. och första man gör efteråt är att testa nya läppstiftet. löve it. mac är tamigtusan det bästa som finns! den här nyansen so chaud är så där lite orangeröd som jag gillar. som det läppstiftet från sephora som jag och matilda knarkade i paris. fast det var inte riktigt lika hållbart så det var ju läppstift kletat all over the place. på glas, på baguetter, i håret, på kläderna och lite på eiffeltornet tror jag.



idag gick typ tre timmar till städning. varav två och en halv gick till att rensa upp bland alla mina smycken. krävdes två byrålådor och tre skålar för att uppbåda något slags organiserat kaos istället för bara kaos. huvvaligen.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0