syster äntligen hemma från usa! ♥



det lilla stycket kom hem igårkväll, som jag har saknat henne! vi firade med glass och allmänt bösande skavfötters i soffan och uppdaterade varandra om allt som hänt de senaste månaderna. fint!



promenix med zackis som skulle plocka blommor.



och presentutdelning på hög nivå! hade beställt ett par beiga converse,  men fick massa små fina grejer av henne! världens bästa mac-läppstift i en lite mer somrig nyans än det mörkröda jag redan har, och en sjukt fin plånbok med massa små nitar!



och massa smycken! två armband och två ringar. världens snällaste lillasyster!

så skönt att ha henne hemma igen. vi ska ses igen på tisdsag, hänga i stan och bara chillevilla.

nu är det söndagsmys med andreas som varit sjukt ordentlig medan jag har varit lite på vift i helgen. massa vikt tvätt, lagad mat och utrensning i skafferiet. duktig kille man har ♥ hursomhaver. lite choklad och film. project x som 17-åriga lillebror med så övertygande röst sa " den är aaaaasbraaaa". den hade nog varit bättre om jag var 17.  ikväll är klockan ställd på fem imorgonbitti, tiiiiidigt! men börjar man klockan sex så gör man.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0