syster på stan



i torsdags mötte jag upp den här lilla masken för en runda på stan. vi tog igen förlorad tid genom att skratta elakt åt dumma människor, lukta på parfymer på kicks, äta extremt chokladig fransk tårta på viskan samt handla alldeles för mycket kläder.



massa OPI-nagellack och jag kunde inte välja. så vi strosade mest runt och testade lite olika hawaiian tropic och längtade till långa utestunder i solen.




sedan fick några nya favoriter följa med hem. alltså den här jackan- jag döööör vad snygg den är! svart lite mockatyg med fransar. den tänker jag glida runt i hela sommaren.



och arielklänningen från gina som jag spanat på i en evighet. hade redan linnet så varför inte en klänning med resonerade jag.  tänker att den i all sin glittrighet blir snyggt om man klär ner den lite. med röda doctor martens och vanlig kavaj. blir fiiint! matilda fick lite cassie i skins vibbar av den här. och det är ju aldrig fel!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0