ambition makes you look pretty ugly

ikväll har jag slösat bort en och en halv timma dyrbar tid på att läsa mina gamla blogginlägg och kan krasst konstatera tre saker; 1. jag var snyggare innan jag började jobba heltid på radion. det här med hög ambitionsnivå på sveriges radio i kombination med tidiga mornar samt att det är RADIO jag sysslar med vilket gör att ingen behöver se mig, gör att jag börjar tro att jag nådde min peak för ett halvår sen. nu går det bara nerför.
2. jag måste bromsa zackens utveckling. han var nyss liten och lika rörlig som en säck potatis, nu är han ju en talande tänkande människa! i den här hastigheten kommer han ha gått ut gymnasiet innan jag hunnit märka vad som hänt.
3. jag borde inte varit så orolig för att flytta till borås. det blev ju bra det här. visst saknar man götet. saknar att strosa på stan, att gå ut på lördagarna på andra ställen än typ harrys eller strandade finlandsbåten grand, och så saknar jag vännerna som bor där. men känns ändå som att borås är hemma nu. mycket tack vare olivia och andreas. de väger liksom upp för allt det där andra som tynar bort i viktighet om man jämför.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0