lunchrast!

och herreminjeeeee vilket effektiv sådan! idag har jag hunnit med att (såklart äta min lunch) titta på ett avsnitt av 30 rock, diska, sortera upp tvätten så jag har nåt att göra när jag är hund&husvakt i tranemo ikväll, plocka ihop all återvinning samt köra ner den och slänga i återvinningscentralen. det är ett under vad man hinner med när man har bil och cirka en och en halv kilometer till jobbet. fast det här var ju ett undantag of course. ikväll blir det alltså tranemo! hela familjen är borta och wille kan ju inte vara ensam så då blir det lite pendling nu i två dagar. ska bli skönt att komma hem och ta lite promenader med vovven. hoppas jag hinner ta en sväng runt sjön innan det blir mörkt. det är ju planen i alla fall.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0