Matkoma

Hemma i Boråslägenheten för att äta lunch. Åt alldeles för mycket och är nu lite orolig för att inte komma upp och åka till jobbet igen. Mätt och sömnig...visade sig att jag var tvungen att hämta lite grejer inför ytterligare en tranemonatt. Redken till håret, tandborste och lite kvällmat eftersom det var gapande tomt i Tranemoskafferiet. Hinner inte handla nåt så då blir det att sno med mig lite ägg och kaviar. Får bli bra! Snart är det tillbaka till jobbet för att klippa klart ett inslag om armhålor. Yäs. Idag blev jag utskickad på stan för att fråga boråsarna om dom rakar sig under armarna. Helt fantastiska svar och utläggningar. Så är det på jobbet ibland- frågar man så får man veta. Och tänk vad jag vet om folks armhålor nu. Jisses.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0