morgonpasset i p3, brämhults juice och BT.



goddag! känns som att jag bara hinner morgonblogga nuförtiden. ska bättra mig - i promise! inatt har jag spoonat en kudde hela natten eftersom syster har kroppskontaktfobi så har det varit en barriär av kuddar mellan oss hela natten - därav spooningen. mysigt att ha henne här i alla fall. igår åt vi sushi med olivia. gudars vad gott det är på futomaki ibland! namnamnam. idag är det pizzamöte med facket, GUD VAD VUXET, sedan två intervjuer på eftermiddagen. inte konstigt att jag somnar helt utmattad klockan tio på kvällarna nuförtiden. jag kan ju inte vara särskilt van vid alla de här vuxenpoängen som bara regnar över mig.... obs sarkasm.

ikväll blir det mys med mannen och börja peppa lite inför helgen!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0