olivia+amanda+borås = sant



om jag nånsin får lite pengar över efter betalda resor, öl, hyror samt finansierat mitt ringberoende så SKA jag köpa den här klockan. ögonaböj. på tal om ringberoende så var jag inne en sväng på faith och införskaffade mig examenspresenter från tjejorna. tre silverringar och ett armband blev det för presentkortet, tack tack! nån marc jacobsklocka blev det däremot inte. idag i alla fall.



sedan vidare mot VIP-kväll för fashionoutlet. en av de mindre bra VIP-kvällarna må jag säga. eller så är dom bara bättre i götet, vad vet jag. både top shops och weekdays brukar vara awesomeblossom. men den här var lite halvhjärtad. hursomhelt var det sjukt liten lokal hos studentlkåren i borås tror jag, med rejält sämre utbud än förra gången. men var man snabb kunde man få tag på några godbitar i alla fall. inte för att man inte fick kämpa för dem med näbbar och klor, jösses vad brudar kan vara våldsamma. hittade i alla fall två klänningar från soaked in luxury, men väl i det svettiga provrummet (som delades med femton stycken andra svettiga personer och tre ton kläder på golvet) var de inte så snygga på. och då är det inte värt att köpa. trots att de kostade typ en hundring.



olivia och lite bubbel. hon införskaffade en hatt, svart klänning och ett par shorts. snyggot. i min kasse hamnade bara en topp, läderarmband och ett par SJUKT fula, men roliga strumpor. knallrosa lite fotbollsstuk. väldigt fult- väldigt skönt.



sedan nöjde vi oss med stan, hämtade sushi på futomaki och tog fiaten till södermalmsgatan igen. alltså futomaki! vansinnigt gott idag. hon gjorde några specialrullar med laxröra i till mig, när jag sa att de har så goda röror. snällt! och framför allt; smaskigt!

så det blev sushi och nya avsnittet av new girl och nu; sova eftersosm jag börjar tidigt imorgon. för omväxlingens skull. ääääööh, dålig ironi- jag börjar ju jämt tidigt den här veckan. men det blir bra för då slutar jag tidigare och det betyder mer tid hemma med my maan! där lät det nästan som om jag var en hemmabunden 50-tals fru. det är jag inte. jag bara gillar my maaan! och att vara hemma. så är det!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0