tisdags-fail. och klockan är bara 07.26

imorses när jag satt och åt min tråkiga müsli hände något väldigt icke-tråkigt. mer dramatiskt och väldigt äckligt. efter tredje tuggan av denna kulinariska smaksensation upptäckte jag en liten liten filindränkt larv/puppa/skal/annan ohygglighet i min skål. blev naturligtvis illamående, väldigt mätt och väldigt arg på en och samma gång. men kunde liksom inte vara helt hundra på att det faktiskt var en larv och inte ett konstigt format halvt havregryn. så tänkte att jag skulle skölja av den i lite vatten för att kunna vara säker. så där stod jag och ursinnigt förbannade axa och alla andra havregynsbaserade företag och tänkte att nä nu jävlar ska jag stämma (därför behövde jag ju larven- uppenbart bevismaterial) och så slank den av skeden och ner i avloppet.

tisdags-fail. här kunde jag blivit minst en miljon rikare. men nä. jag blev bara lurad på min larv och antagligen scared for life och kommer aldrig äta müsli igen.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0