Winter is coming

Och det kan den fanemej göra nu när jag tagit mig igenom denna MISÄR det var att hitta en vinterjacka som inte är för puffig, för stel, för pälsig, för varm, för kall, för fancy eller för ful. Det här projektet har tagit ungefär en månad. Idag blev det klart. Nu är jag varm och några tusenlappar fattigare. Så nu kan det för all del bli kallt och snöigt! Annars ägnade vi dagen åt att strosa på stan, äta sushilunch och Andreas höll min livspepp igång när jag var farligt nära och gick på sparlåga efter femtonde jackan som inte dög, bara sög. Stensomnade i soffan när jag kom hem. Bra att vila upp lite inför kvällen! Just nu är casper på besök så fifat går varmt. Han ska tydligen på whiiiite party ikväll. Håhåjaja. Jag kommer hålla mig långt därifrån.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0