Bra dag!

Vissa dagar är så sjukt bra och jag överväldigas över vilket fantastiskt yrke jag har. Började med att vi hade löparproffset Pasi Salonen på besök och pratade högintensiv träning och allt annat. Vi kom in på mitt halvonda knä och det slutade med att jag ska hänga med på löparskola på måndag för att få analys på löpsteget. Perfekt! Sedan körde vi insamling för världens barn- över 14 000 kronor lyckades vi samla ihop! Fantastiska lyssnare! Puss och kram till dom. För att avsluta en redan toppendag åkte jag även ut för att sända live från nordic fabric fair, Nordens största mässa för designers och inköpare. Minglade runt, lyssnade på inspirerande föreläsning och intervjuade Lotta Ahlvar som är VD för svenska moderådet, supertrevlig! Vissa dagar alltså!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0