helgen

 
startade finfint med att träffa lillebror för en fika på viskan. unnade mig en morotskaka och blev besviken för typ första gången på världens bästa fik. den var TORR! men allt är förlåtet ändå. mysigt att träffa capser lite då och då för att uppdatera sig om vad han pysslar med den lille tomten. tvingade honom berätta om alla brudar, fester och vad som händer i livet. sen gick vi och köpte skor. han hittade ett par lacoste som jag gav honom på avbetalning. bruschan måste ju ha snygga vinterskor!
 
 
sedan fortsatte fredagen med familjebesök! eller iaf matilda och adam! vi lagade mat och drack massa vin- tillräckligt för att min gamla man skulle bli bakis resten av lördagen. han tål tydligen inte mer än fyra glas stackarn. hehe. hursomhaver, sedan blev det wisers. alltid kul!
 
 
andreas var som sagt "sjuuuuuuk", aka- bakis, när han vaknade medan jag glatt studsade upp, knackade på livans dörr och sedan begav vi oss ner till stan. hade bokat tid för klippning och fix av ögonbryn. olivia skulle slinga håret, vilket gav friören en lätt panikflackade blick när hon såg olivias fem-kilos hårman. tog bara två och en halv timma. tur att det var en tålmodig frisör. vi fortsatte med lunch och liten shoppingrunda. perfekt lördagsnöje.
 
 
hade en lugn och fin lördagkväll hemma. lagade god mat, kollade på film och åt massa godis. vilket andreas fortsatte med till och med söndagen efter när jag gjorde mig redo för vår springrunda. jättebra att ladda med godis sekunden före tydligen. för mig gick det kasst att springa igår. bättre idag dock. kanske var lite söndagsseg, eller bara ovanligt pigg i benen idag. tomato -tomaato.
 
 
och har man duktighetsdag med jogg, och sjuuuukt mycket städ fick man ta en drink på kvällen. gottigt!
 
 
fortsatte dryckesvanorna idag på jobbet. fast utan alkohol. idag hade vi en kille som jobbar på vinfabriken på besök. han gör egna glöggrecept och kom förbi med två flaskor som vi smakade på i sändning. gudars vad gott det var! särskilt den ljusa äppelglöggen. längtar till julen- tänker klunka glögg i litermått ända till februari.
 
//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0