london baby!

 
jamen klart att london var fantastiskt! på alla sätt och vis! få hänga med brudarna och bara flanera runt i finfina staden hela dagar och kvällar. förutom när dom lurade in mig i en stinkande telefonkiosk.  blev ju helt hänförd av hur fina de var så hur skulle jag veta att det användes som allmäna pissoarer!
 
 
 
 
 
på musikalen we will rock ju. SPLENDID! också det enda kortet jag lyckades få på danielle på hela resan ungefär. vart tusan höll du hus kvinna? inte framför min kameralins iaf!
 
 
åt fantastisk mat. hittade små bakgårdar och sidogator med de mysigaste små pubarna. sedan självklart blev det starbucks några gånger, mest för internettillgång och snabbt koffeinintag. och lite drinkar hann man ju med på kvällarna. såklart. och lite engelsk öl för mig och lisa som vågade oss på det halvavslagna äkta engelska ölen. servitrisen var så söt och sa att hon skulle hälla upp nya åt oss om vi inte gillade det. snällt!
 
 
shoppades. a lot. baker street, regent street, oxford street- hej kom och hjälp vad kassar vi bar runt på!
 
 
till slut kapsejade jag och bella inne på ett primark. orkade inte längre! så vi slog läger medan de andra vimsade runt efter de sista grejerna där inne. helt hysteriskt på primark! som hm blandat med gekås ungefär.
 
 
jag behärskade mig ändå på den här shoppingresan. blev några dyra men fina små kassar. gick visserligen loss på victorias secret där vi spenderade tre hela timmar, sen blev det jeans från levis, lite smått och gott från marc jacobs, bland annat ett par superfina örhängen som jag ser som julklapp i förskott. från mig själv till mig själv. fick även med mig två löpartröjor från adidas och en klänning. och lite presenter till andreas, bästis och syskon.
 
 
på lördagen firade vi lisa som fyllde år med middag och drinkar! åt på ett supermysigt italienskt ställe och sedan drack vi mojitos på en bar resten av kvällen.
 
 
sista dagen spenderades med att hitta till peggy porschen, nåt prisbelönt cupcakeställe. och OH LORD vad gott det var! och lite annat turistande. gick längs themsen och strosade.
 
 
 
 
 
london eye i bakgrunden som dessvärre inte syns. men snygga miner har vi iaf!
 
 
och inte fick man komma in till big ben heller. skandal.
 
 
 
söt-johanna!
 
allt som allt- london åker vi till igen!
 
//A
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0