i stole your xbox

 
idag har vi haft kemilab i lilla radiostudion. högst avancerade experiment med godisråttor, russin och den gamla härliga klassikern; mentos och cola light. navet var på besök i sina fina labrockar och slog oss med häpnad. kemi är ganska ballt. synd att jag aldrig förstod det. fuskade mig igenom hela gymnasiet utan att kunna balansera en formel för fem öre. men uppenbarligen var det ju ingen livsviktig kunskap i mitt liv, har ju klarat mig utmärkt ändå!
 
annars så förbereder jag mig på att leva som en ensamstående kvinna nu ett tag. ung, självständig och utan pojkvän. eftersom han har två nya kärlekar nu. den ena är en ny tv, som på håret gick att frakta hem i vår yttepyttebil, samt ett helt nytt fifa-spel. O.H. T.H.E.J.O.Y
 
//A
 

Kommentarer
Postat av: Karin

"kemi är ganska ballt". Nu blev jag alldeles lycklig i magen :)

2012-09-27 @ 21:40:25
URL: http://karinoalexander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0