payday!

 
ni ser det lätt ansträngda på gränsen till borderline-hysteriska leendet? ja det gör ni. det leendet kan betyda lite olika saker. ibland betyder det "nej nej, KLART jag inte behöver lunchpaus, den här deadlinen ska in" ibland betyder det "gud vilken hemsk person, men om jag ler och nickar kanske du går härifrån snart" idag betyder det "jag förbereder mig för storhandling på ica maxi" för vad kan vara bättre än en inköpslista som består av dubbla sidor på ett A4 papper, FOLK som inte vet vart de ska och därför bara hasar som förvirrade zombies utan mål PRECIS framför fötterna på mig, samt att vid ett trött tillfälle tappa bort den överlastade kundvagnen bakom någon flinghylla. ingenting gott folk- kan vara bättre!
 
nu lät jag bitter och grinig. men jag har pms, svår chokladabstinens,  har varit uppe sen fem imorses,  det regnar ute, samt att jag hellre hade lagt 1600 kronor på något helt annat, antagligen mer opraktiskt och glittrigt. så jag får låta lite grinig. därför lägger jag allt förtroende till andreas. han fixar detta.  för han har nog energi och en peppad livsglädje när han kommer hem från den längsta arbetsdagen på veckan efter en konferens som inte slutar förrän fem. jajjamänsan- we're in the winning team. grattis ica maxi.
 
//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0