sicksick

 
var på yoga igår. höll som vanligt på att somna under avslappningen. gotta love that yoga- vrida sig i konstiga ställningar, andas på rätt sätt och hålla balansen under en mycket engagerad uppvisning av "palmträdet som gungar i vinden". mitt palmträd svajade mer än vanligt, balansen var inte den bästa igår.
 
 
och vet inte om det var yogan som började släppa loss massa konstigheter i kroppen för idag är jag sjuuuuuk. och tycker förfärligt synd om mig själv givetvis. ignorerade det faktum att jag hade tappat rösten och ett dunkande huvud när jag rusade till jobbet imorses. var med i studion ungefär fem minuter och skickades sedan hem igen. hem och stupade i sängen och sov till elva. nu fortsätter jag dagen i soffan med sjuklingunderhållning i form av tv-serier och glass.
 
//A
 

Kommentarer
Postat av: Danielle

jobbigt! krya på dig!

2012-09-20 @ 17:40:14
URL: http://danielleschill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0