wooooop woooop

åååååh- denna känsla av att det är fredag! hela kroppen bara skriker befria mig NUUUUUUU! det spritter överallt! vet dock inte om det är min kropp som är fredagsglad eller om jag har haft en för hetsig morgon, för mitt vänstra öga rycker som det alltid gör när jag blir lite extra stressad. har iofs haft en ganska stressad morgon, men skit i det, för några ynka timmar till sen är det helg. lönehelg dessutom. märktes så oerhört tydligt när jag skulle försöka boka bord till ikväll. fick lite nedlåtande höra att "du vet väl att det är lönehelg och höstmarknad" men till sist; hej la copita! vin och god mat med bästa sällskapet, nämligen bästisen. ikväll är det jag och livan; on the town - out and about. det kommer bli finfint.
 
här är mina hysteriskt peppade jag älskar helgen låtar:
 
Deadmau5 – The Veldt - 8 Minute Edit
Kid Cudi – Pursuit Of Happiness - Extended Steve Aoki Remix (Explicit)
Rebecca Stella – Give Me That O - Madax Remix
 
 
//A
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0